לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

אדישות


התכונה הכי אהובה עליי ואם זאת גם הכי שנואה. 

 

 היום אחד המורים חייך ואמר לי -

״את מסתורית״

״מה זאת אומרת?״

״את כאילו לא מראה רגשות, את לא מרבה לדבר על עצמך וזה רק גורם לאנשים לרצות לדעת עלייך עוד"

 

הבנתי למה הוא מתכוון, אני נורא שקטה אבל לא מביישנות,אני פשוט בן אדם אדיש וחולמני - בעולם משל עצמי. 

לעולם שלי אף אחד לא נכנס - אני לבד שם 

ושקצת קשה לי אני בורחת לשם , מבחוץ זה נראה שאני בוהה במשהו במבט ריקני ומשועמם 

לרוב אני שם כי לרוב קשה לי, אבל אני לבד שם וזה נורא משעמם ומדכא - אני אוכלת את עצמי לאט לאט באדישות הזאת. 

אני חייבת להכניס מישהו לעולם שלי ולחשוף רגשות או להתמודד עם הקושי ו״לצאת״ לעולם האמיתי מה שנקרא , יש רק בעיה אחת.. זה בלתי אפשרי(הפסימיות)

 

 

 

נכתב על ידי אין לי. , 5/6/2013 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אין לי.

בת: 25




782
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין לי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין לי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)